Lugn dag

Godkväll !


Idag så har man tagit det lungt bara känner mig lite små krasslig men går över snart förhoppningsvis. Har kollat på Champions Leauge nu ikväll. Under dan så har man inte gjort så mycket suttit vid datorn, kollat film/serie. Sitter och funderar om man ska formatera sin dator till windows 7 . Och känner att jag behöver/vill ha en ny dator också. Men ska man ha bärbar eller stationär det är frågan? Alltså vet skillnad och sådär men undrar liksom vilken av dom man ska köpa? kanske skönare och ha en bärbar, kan man ju ta med sig osv :) men man får ju lägga ut lite mer pengar på bärbar än en stationär om man köper en med samma grejer. men men inget som är aktuellt nu och köpa för dom pengarna finns inte just nu. Men vad tycker NI att jag ska köpa? stationär eller bärbar?


Filmerna / Serie jag har sett idag :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0