Gamla godingar


Idag så drog man hem till Sonny kommer inte ihåg vad klockan var men vid 1-2 eller ? Men vafan skitsamma, var där 1-2 timmar sen ringde Andre och kolla om man skulle med han ut en sväng och fixa lite. Sen drog vi hem till Svensson & Emelie. Patan var också där dom fixa en cykel *duktiga pojkar* haha. Efter det drog ja & Andre hem till Sonny en snabbis sen drog vi hem till Kim och det är där rubriken kommer in gamla godingar. Fick en skiva av henne med gammal god musik från förr som man inte har hört på mycket länge. Det är nice tycker jag men kanske inte så intressant för er.


När jag kom hem så gjorde jag iordning några mackor och satte mig framför tv:n och kolla på Inlåst. Schysst serie tycker jag, verkade spännande när man lästa om det i tidning i sommras då fick man veta också att farsan kunde ha varit med, han hade blivit kallad till interjuv men han skit i det eller hur det nu var.


Nu är klockan 22:32 se om man är vaken 01:30 för då börjar en NHL match, Detriot - Los Angels. Jaja återstår och se, hare bra folket.

P.S: Någon som kan hjälpa mig hur man lägger upp en bild överst på bloggen? Där jag har just nu "Kenish - Jag är den jag är" HJÄLP !!

Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Halloween snart, ska du klä ut dig? Till vad? =)

2009-10-16 @ 01:11:13
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: GRATIS DESIGN

Nu lottar jag ut en GRATIS DESIGN till dig som är intresserad! Så är du intresserad så kika in på:



http://martiea.blogg.se/2009/october/design-utlottning.html#comment

Kram Martina

2009-10-16 @ 09:44:35
URL: http://martiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0