Inget och göra

1. Namn jag lyssnar till: Kenny & Kenish

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min omtänksamhet

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min vikt

4. Detta är jag rädd för: Att förlora nära & kära

5. Tre saker jag vill varje dag: nikotin, sova, lyssna på musik

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: slå en tjej, våldta nån tjej & springa naken på stan

7. Detta tycker jag om att göra: Mysa

8. Detta vill jag göra just nu: Siva

9. Bästa känslan: Nykär kanske

10. Värsta känslan: Att vara ensam (inte bara singel)

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Omtänksam, trogen, mysig m.m

12. Är du kär just nu: Nej

13. Jag vill gifta mig: Det återstår att se

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Finns väl en del men ut och resa och kolla på någon stor fotbollsmatch ute i Europa

15. Min käraste ägodel: Mitt xbox 360 haha

16. Något jag vill ha i present: jobb, körkort, ny mobil t.e.x.

17. Detta har jag på mig just nu: kalsonger

18. Favoritkläder: det repå.

19. Favoritdjur: Inget speciellt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: hiphop/rap, RNB & Trance/techno

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just nu i skrivandets stund): hmm, tex: Ken Ring - Ber än bön får bli en bara finns så många

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne
Roligast: haha hmm, ingen anning

Tråkigast: matte.

23. Stjärntecken: Stenbock ;)

24. En bok jag gillar: läser inte böcker

25. En film jag gillar: en film? omöjligt och säga men: Big Stan, Dont mess with Zohan, älskar komedier

27. Favoritdoft: Nått som doftar gott :P

28. Detta äter jag gärna: godis

29. Dricker helst: Läsk eller saft

30. Favoritgodis: Popcorn, lösgodis

31. Hit vill jag gärna åka på semester: många ställen men tex Spanien och kolla på Barcelona - Real Madrid

32. Färg på mina ögon: Bleu!

33. Min längd: 170 cm eller vettefan.

34. Jag tror på: det som är sant

35. Jag spelar: musik

36. Person jag beundrar: Ken Ring

37. Så här bor jag: Lägenhet

38. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen tror ja?

39. Det här tänder mig: sex :D

40. Det här gör mig avtänd: för jobbiga brudar

41. Favoritfärg: röd o vit nog

42. Favoritcitat: dont worry be happy

43. En hemlighet jag vet: det inte du vet haha ;)

44. Bästa present jag fått: vet inte

45. Senast köpta skiva:
oj kommer jag inte ihåg

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: rumpan haha nej vettefan

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: vikten

48. Udda förmåga/egenskap: kanske du får se nån gång;)

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: apa

50. Utmanade: livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0