Vakna Med The Voice


Godmorgon!

Kollar/lyssnarjust nu på Vakna Med The Voice. Tidigt man vakna idag men plinga ju på dörren kl 07:30, kolla på mobilen vem fan är det som ringer på nu? Sen hör jag nån stoppa in nykel i dörren (låg i soffan). Kommer in en äldre man och säger HALLÅ? Går mot hallen och kollar. Han skulle lägga en matta på balkongen. Ja la mig i soffan igen och drog på tv:n.


Igår så var det fotboll, var hemma hos Sonny och kolla på den. Sverige vann sin match 4-1. Men som man visste så kunde inte Malta ta några poäng av Portugal. Så nu är det HELT klart att vi inte är med i VM. Men får hoppas det går bättre i EM-Kvalet som kommer lottas i feb, sen får vi se vem som tar över Sverige. Själv så tror jag det blir Hasse Backe. Vem tror ni?


Idag så vet jag inte vad som händer? Inatt blir det nog kolla på Detriot matchen om man är vaken nu när man vakna så tidigt så kanske man inte är så pigg inatt? Det återstår och se ju.


Dagens låt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0